Dažniausiai užduodami klausimai

1. Pirksiu pirmą kartą, ar privalau registruotis?

Perkant pirmą ar dešimtą kartą registracija nebūtina. Svarbiausia pirkimo formoje nurodyti pristatymo adresą.

Tačiau registracija suteikia tam tikrų privalumų:

- matysite savo užsakymų istoriją,

- turėsite galimybę vieno mygtuko paspaudimu pakartoti užsakymą,

- specialios, tik registruoiems klientams skirtos nuolaidos ir kt..

2. Ar galiu nusipirkti dvi tos pačios rūšies prekes?

Taip. Galite ne tik dvi, bet ir daugiau.

Įveskite į langelį (pagal nutylėjimą būną įvestas skaičius 1) pageidaujamą kiekį ir spauskite mygtuką "Į KREPŠELĮ". Sistema informuos Jus apie sėkmingą krepšelio papildymą Jūsų norimu kiekiu arba pateiks klaidos pranešimą, prašantį pasirinkti tinkamą kiekį.

3. Labai noriu prekės, tačiau rašoma, kad prekė išparduota. Ar galiu ją kitokiu būdu įsigyti?

Užrašas "prekė išparduota" reiškia, kad šiuo metu sandėlyje prekės nėra.

Mielai prašom susisiekti su mumis el. paštu info@priedai.lt arba kitais kontaktuose nurodytais būdais ir mes Jums atsakysime, kada bus galima Jūsų norimą prekę įsigyti.

4. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Mielai prašom susisiekti su mumis el. paštu info@priedai.lt arba kitais kontaktuose nurodytais būdais ir mes Jums atsakysime.

5. Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip, tačiau nepamirškite tuomet nurodyti teisingo pristatymo adreso, nes pristatydami prekes atsižvelgiame būtent į šį adresą.

Užsakymo formoje, nuimkite varnelę „Pristatyti pirkėjo informacijoje nurodytu adresu“ ir atsiradusiuose papildomuose laukeliuose įveskite pristatymo informaciją.

6. Ar galiu pirkti išsimokėtinai?

Ne, tokios paslaugos neteikiame, nes mūsų priedų kainos yra per mažos.

7. Ar galiu grąžinti prekę?

Taip, per 14 dienų nuo prekės gavimo. Plačiau apie Priedai.LT grąžinimo politiką galite perskaityti paspaudę "Prekių grąžinimas".

Pageidaujantiems prekes grąžinti paštu - prašome informuoti mus el. paštu kokybe@priedai.lt apie grąžinamą prekę.

8. Per kiek laiko pristatote prekes?

Pasirinkus VeniPak ar LP Express kurjerius, prekes pristatysime kitą darbo dieną (užsakius iki 17 val.).

Lietuvos paštu pristatome prekes per 2 - 3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo.

Užsakomųjų prekių (užrašas ant prekės nuotraukos - ) pristatymo trukmė trunka nuo 4 iki 14 darbo dienų. Užsakomųjų prekių pristatymo laikas kinta priklausomai nuo to, kaip greitai pasipildome Jūsų užsakytomis prekėmis.

Be to, atsiimti prekes galite tą pačią dieną mūsų parduotuvėje Vilniuje (Kalvarijų g. 98).

Plačiau apie prekių pristatymą bei detalų pristatymo/atsiėmimo būdų palyginimų lentelę rasite skiltyje "Pristatymas".

9. Ar saugu pirkti Priedai.LT el. parduotuvėje?

Priedai.LT el. parduotuvėje pirkti yra saugu. Parduotuvė yra patikrinta, o atsiskaitymai už prekes vykdomi Lietuvoje ir Latvijoje pripažintos Paysera (Mokejimai.lt) sistemos pagalba, taip pat galima atsiskaityti už prekes atliekant pavedimą į mūsų banko sąskaitą LT717300010136940662 (Swedbank) arba atsiskaityti mūsų parduotuvėje Vilniuje (Kalvarijų g. 98).

10. Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galite visų Lietuvoje veikiančių bankų el. bankininkystės pagalba arba "Maxima" kasose, Lietuvos spaudos, Rkiosk kioskuose, o mūsų parduotuvėje - prekių atsiėmimo punkte Vilniuje (Kalvarijų g. 98) grynais arba mokėjimo kortele. Taip pat galite apmokėti užsakymą atlikdami pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Plačiau apie atsiskaitymo būdus skaitykite skiltyje "Atsiskaitymas".

11. Ką daryti, jeigu neradau prekės, kurios ieškojau?

Siūlome pasinaudoti paieškos laukeliu, įvedus į laukelį (esantį puslapio viršuje) raktinius žodžus ar žodį (pvz.: Galaxy S9, plėvelė, lipdukas). Neradus, maloniai prašome kreiptis el. paštu info@priedai.lt arba kitais kontaktuose nurodytais būdais.

12. Kas yra nuolaidų kuponas?

Nuolaidos kuponas - tai vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti net iki 100% pirkinio vertės. Nuolaidų kuponai yra dviejų tipų: nuolaidos suma fiksuota (pvz.: 10 Eur nuolaida) arba nuolaidos procentais (pvz.: 50% procentų nuo visos sumos).

13. Kaip gauti nuolaidų kuponą?

Nuolaidų kuponai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose, taip pat dovanojami Priedai.LT facebook draugams bei lojaliems klientams.

14. Kaip pasinaudoti nuolaidų kuponu?

1. Įkelkite pageidaujamas įsigyti prekes į krepšelį;

2. Prekių krepšelio peržiūroje, įveskite nuolaidos kupono kodą ir spauskite mygtuką "Panaudoti kuponą";

Įvedus nuolaidos kupono kodą, Jūsų užsakymo suma bus perskaičiuota ir matysite jau žemesnę kainą.

15. Ar galiu atsiimti prekes pats?

Taip, mūsų parduotuvėje - prekių atsiėmimo punkte Vilniuje (Kalvarijų g. 98). Be to, galite ir apmokėti mūsų parduotuvėje grynais arba mokėjimo kortele.

Pirkdami prekes, galėsite pasirinkti pristatymo būdą arba pažymėti, jog atsiimsite Priedai.LT parduotuvėje.

16. Ar galiu anuliuoti užsakymą?

Jei pageidaujate anuliuoti užsakymą, praneškite el. paštu info@priedai.lt ir Jūsų užsakymą anuliuosime, jeigu prekės dar neperduotos kurjeriui transportavimui.

17. Kodėl prekes siunčiate registruotu pirmenybiniu pašto siuntiniu, o ne paprastu (Lietuvos paštu)?

Registruoto siuntinio pranašumai prieš paprastą, neregistruotą yra akivaizdūs:

1. Greitas pristatymas, t.y. iki 3 darbo dienų. (Paprasto nepirmenybinio siuntinio pristatymas užtrunka gerokai ilgiau).

2. Galimybė stebėti kur siuntinys šiuo metu yra.

3. Saugumas - siunta įteikiama adresatui arba, kurjeriui neradus gavėjo nurodytu adresu, siunta paliekama atsiimti artimiausiame pašte.

Todėl mes visada siunčiame prekes tik registruotu pirmenybiniu siuntiniu.

18. Ar galiu prekes atsiimti pašto skyriuje, kuris nepriklauso mano adresui?

Taip, Jums tereikia atliekant užsakymą nurodyti pašto skyriaus, kuriame pageidaujate atsiimti, adresą.

19. Ar prekę turite sandėlyje?

Visas prekes turime vietoje, t.y. sandėlyje, jeigu nėra raudono užrašo - išparduota arba užrašo užsakomoji prekė (). Jeigu prekė išparduota - sistema Jums neleis jos įsigyti. Turimas prekes pristatome po užsakymo per 1-3 darbo dienas.

Dėl galimybės įsigyti išparduotas prekes teiraukitės el. paštu: info@priedai.lt

20. Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras?

Taip, UAB Priedai.lt yra PVM mokėtoja, todėl visada Jums atlikus sėkmingą apmokėjimą už prekes, gausite el. paštu (kurį nurodėte apsipirkdami) PVM sąskaitą faktūrą.

Europos sąjungos šalyse registruotoms įmonėms ir kitiems juridiniams asmenims taikome 0% PVM mokesčio tarifą (įprastas PVM tarifas Lietuvoje - 21 %). Dėl šio PVM tarifo pritaikymo kviečiame kreiptis el. paštu info@priedai.lt

21. Koks yra pristatymo mokestis?

Pristatymo kaina gali priklausyti nuo krepšelio sumos ar pasirinkto pristatymo būdo. Tikslias pristatymo kainas rasite šiame puslapyje.

Lietuvos paštu visoje Lietuvoje pristatymo suma yra vienoda ir nepriklausoma nuo prekių kiekio - 1,75 Eur. Pageidaujantiems pristatyti prekes ne Lietuvos teritorijoje - 5 € .

Atsiėmimas Priedai.LT parduotuvėje - prekių atsiėmimo punkte, Vilniuje, yra nemokamas.

22. Ar galima atvykti į prekių atsiėmimo punktą Vilniuje arba Kaune ir įsigyti prekes neužsisakius internetu?

Žinoma taip, nes tai yra ne tik prekių atsiėmimo punktas, tačiau ir parduotuvė, todėl užsakyti iš anksto nebūtina.

23. Ar parduotuvėje - prekių atsiėmimo punkte Vilniuje (Kalvarijų g. 98), kainos yra tokios pat, kaip tinklapyje?

Visos kainos yra vienodos - ir tinklapyje, ir parduotuvėje (prekių atsiėmimo punkte).

24. Užsakiau prekes, per kiek laiko turiu apmokėti?

Jūsų užsakymas galioja 24 val., per kurias turite apmokėti užsakymą.

Per 24 val. negavus apmokėjimo, Jūsų užsakymas bus atšauktas (anuliuotas) - apie užsakymo atšaukimą Jus informuos el. paštu. Nespėję apmokėti per 24 val., galėsite atlikti užsakymą iš naujo ir jį apmokėti vėl per 24 val.

Išankstiniams užsakymams (kuriuose yra užsakomoji prekė), šis limitas nėra taikomas.

25. Pasirinkau atsiėmimą bei apmokėjimą parduotuvėje, per kiek laiko turiu atvykti ir įsigyti prekes?

Atlikus užsakymą ir pasirinkus prekes atsiimti parduotuvėje, Jūsų prekės yra rezervuojamos 24 val.

Neatvykus ir neapmokėjus prekių per 24 val. nuo užsakymo atlikimo, Jūsų prekių rezervavimas yra atšaukiamas ir norėdami jas užrezervuoti vėl, turėsite atlikti užsakymą iš naujo arba tiesiog atvykti ir įsigyti jas iš anksto neužsakius.

26. Apmokėjau užsakymą ir pasirinkau atsiėmimą parduotuvėje - per kiek laiko turiu atsiimti jau apmokėtas prekes?

Kadangi užsakymas apmokėtas, tai yra jau Jūsų prekės, todėl atsiėmimo terminas nėra ribojamas. Pvz.: galite apmokėti internetu, o prekes atsiimti tik po mėnesio.